Alustava listaus tapahtumista ja niiden ajankohdista sekä lyhyt kuvaus

Lasten leiripäivä 13.3.

Kerhotalolla pidettävä 4-10-vuotiaille lapsille suunnattu leiripäivä, jonka aikana lapset pääsevät leikkimään, askartelemaan ja liikkumaan niin sisällä kuin ulkona.

Lentopalloturnaus huhtikuussa

Tule kannustamaan seuramme joukkueita!

Pääjuhla 15.5.

Perinteinen pääjuhla, jonka aikana saamme kuunnella TUL:n puheenjohtajan Lasse Mikkelssonin terveiset seuralle ja muistelemaan saavutuksia yhdessä kakun ja kahvin voimalla. Kutsuvieraiden lisäksi myös paikkoja muille, jotka haluavat juhlia seuramme 100 vuotista taivalta yhdessä.

Lasten tapahtuma 22.5.

Lasten avoin, toiminnallinen peuhapäivä esiintyjän kera.

Yleisurheilukisat kesäkuussa

Tule kannustamaan urheilijamme ennätystuloksiin!

“Enska”-leiri 2.-3.7. PERUTTU

Entisten leiriläisten viikonloppuleiri Harvaluodossa leirimuistelujen ja -toimintojen muodossa.

Lasten leiri 4.-8.7.

Perinteinen telttaleiri 7-13-vuotiaille Piikkiön Harvaluodossa. Luvassa pelaamista, leikkejä, kilpailuja ja tietenkin uimista.

Lentopallo sekaturnaus syyskuussa

Tule kannustamaan seuramme joukkueita!

Koko perheen laavuretki syys/lokakuussa

Reissu Linnavuoren reitin laavulle paistamaan makkaraa. Suunattu perheen pienimmille vanhempineen.

Koko perheen joulujuhla joulukuussa

Perinteinen joulujuhla, jonka aikana palkitaan vuoden menestyneet kehitysläiset ja nautitaan joulupuurosta ja glögistä sekä tietenkin lauletaan yhdessä.