Harjoittelu

Harjoituksiin voit osallistua siten kuin sinulle parhaiten sopii. Katso sopiva ryhmä Harjoitukset-sivulta ja tarkista harjoitusaika. Soita tai laita viestiä ryhmän vetäjälle varmistaaksesi, että juuri tällä viikolla harjoitukset pidetään normaalisti (erityisesti kesäkaudella kilpailut saattavat aiheuttaa peruutuksia). Tämän jälkeen ilmesty ilmoitettuun paikkaan ilmoitettuna aikana ja liity ryhmään.

Harjoituksiin osallistuminen ei vaadi lisenssiä. Lisenssin hankkiminen on kuitenkin suositeltavaa, koska se sisältää vakuutuksen vuonna 2009 ja jälkeen syntyneille. Lisenssi tarvitaan, jos aiotaan kilpailla. Toivomme kuitenkin liittymistä seuran jäseneksi. Jäseneksi pääset liittymään täältä.

Seuran harjoitusmaksu on 30 €/talvi-kevätkausi (lokakuu – huhtikuu) ja 35 €/kesä-syyskausi (toukokuu – syyskuu). Laskun saa kauden alussa. Ohjattuja harjoituksia ryhmästä riippuen on 1-3 viikossa.