Yleisurheilu

Yleisurheilu antaa lapsille monipuolisen pohjan, koska lajiharjoituksiin kuuluu niin juoksuja, hyppyjä kuin heittojakin. Seurassamme on kullekin ikäryhmälle sopivat harjoitusryhmät, ja tarvittaessa harjoitusryhmien sisällä on mahdollisuus harrastaa eri tasolla. Kilpailu on vapaaehtoista, joten halutessaan lapsi voi vain nauttia liikunnan ilosta.

Kasvaessaan lapsi siirtyy vanhempien lasten ja nuorten aikuisten ryhmään, jossa harjoittelu on jo tavoitteellisempaa, suunnitellumpaa ja yksilöllisempää. Halutessaan seurassa pystyy etenemään jopa huippu-urheilijaksi. Urheilijamme ovat saavuttaneet SM-mitaleita monista eri lajeista 1980-luvulta lähtien tähän päivään saakka.

Olemassa olevat ryhmät ja niiden aikataulut löydät Harjoitukset-osiosta. Jos olet kiinnostunut harrastuksen aloittamisesta, tarvittavat yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-osiosta. Ohjeita-osiosta löytyy ohjeita uudelle harrastelijalle, kilpailijalle sekä toimitsijalle. Linkit-osiosta löydät yleisurheilijoille tärkeitä linkkejä, esimerkiksi kilpailukalenterin, josta löydät kaikki lajin kilpailut.