Linkit

Jos haluat tarkastella kilpailujen tuloksia, ne löytyvät Tilastopajan sivuilta. Jos haluat tutustua urheilijoiden henkilökohtaisiin tuloksiin yms., tarvitset kirjautumistunnukset, joita voit kysyä jaoston jäseniltä.

Tulevia kilpailuja lajeineen ja aikatauluineen voit tarkastella Kilpailukalenterissa.

Jos haluat hankkia yleisurheilulisenssin löydät hinnaston ja ohjeet lisenssin hankkimiseen SUL:n sivuilta. Lisenssi on sinulle tarpeen, jos haluat osallistua virallisiin yleisurheilukilpailuihin. Seuran omiin kilpailuihin on mahdollista osallistua myös ilman lisenssiä. Jos kaipaat lisenssin hankinnasta vielä lisätietoja, niin kysy ryhmäsi ohjaajalta.

Jos olet kiinnostunut lukemaan lisää vielä siitä, mitä yleisurheilussa tapahtuu, löydät uutisia Varsy:n ja SUL:n sivuilta. Varsy:n eli Varsinais-Suomen yleisurheilun sivuilta löydät lisätietoja esimerkiksi ELMO- ja piirileirityksistä, kilpailutoiminnasta ja yleisurheilun ohjaajakursseista. SUL:n eli Suomen Urheiluliiton sivuilta löydät tietoja kilpailuista ja Suomen yleisurheilua koskevat uutiset.