Kerhotalon vuokraaminen

Kerhotalon vuokratilat sopivat niin syntymäpäivien, häiden tai teemajuhlien järjestämiseen kuin myös muihin tilaisuuksiin kuten kokouksiin ja liikuntatapahtumiin. Tilaisuuksia varten meiltä voi vuokrata pöytäliinat, astiaston ja jopa kenttäkeittiön. Tarjoilun järjestäminen on helppoa paikanpäällä tilavassa keittiössä tai erikseen järjestettävän pitopalvelun avulla (esim. Kavalton tila). Kerhotalo on helposti saavutettavissa julkisella liikenteellä.

Asiakas vastaa koristeiden korjaamisesta ja astioiden pesusta, jos niitä on käytetty. Asiakkaan tekemä siivous tulee olla tehtynä klo 12 mennessä seuraavana päivänä jollei erikseen sovita. Jos lisäsiivousta on enemmän (normaali, kevyt lattian siivous ja vessojen pesu ei riitä), on asiakas vastuussa sen järjestämisestä. Jos lisäsiivous sovitaan tehtäväksi seuran puolesta, laskutus tapahtuu erikseen sovitun mukaisesti.

Piikkiön Kehitys on tehnyt myös sopimuksen paikallisen autolla siirrettävien kylpytynnyreiden ja saunojen vuokraukseen erikoistuneen Lainatynnyri yrityksen kanssa. He tarjoavat Kehityksen kerhotalon vuokraajille -10 % alennuksen kylpytynnyrin vuokrahinnoista. Jos haluat tapahtumaasi kylpytynnyrin, muista tarkistaa alla olevasta hinnastosta sen vedenkäyttömaksu.

Osoite: Lystiläntie 21, 21500 Piikkiö

Sauna n. 3 tuntia (takkahuone erikseen) 50€/sauna

Kenttäkeittiö 80€

Kylpytynnyrin vesi 10€

Peruutusehdot: 3 arkipäivää ennen tapahtumaa peruutus: 50% vuokrahinnasta.

Edellisenä päivänä peruutus: koko vuokrahinta!