Harjoitukset

SU 17.00 - 18.30  Piikkiön liikuntahalli

10-vuotiaat ja vanhemmat

SU 17.00-18.30 Piikkiön liikuntahalli

7 - 15-vuotiaat/harrastajien vanhemmat: Muista harjoituksista ym. tiedotetaan Whatsapp-ryhmässä, johon pääset ilmoittamalla puhelinnumerosi Pirjolle (Linkki Yhteystiedot-sivulle).

Yli 13-vuotiaat kilpaurheilijat

Urheilijat harjoittelevat omien ohjelmiensa mukaisesti. Tarkista harjoitukset Antti Suonpäältä, yhteystiedot löytyvät Yhteystiedot-sivulta.

Muuta huomioitavaa

Seuran harjoitusmaksu on 35 €/talvi-kevätkausi (lokakuu – huhtikuu) ja 35 €/kesä-syyskausi (toukokuu – syyskuu). Harrastajille jaetaan laskut.

Seuraan liittyminen on vapaaehtoista, mutta etenkin lisenssiurheilijoille suotavaa. Voit sen tehdä helposti seuran verkkosivuilla Liity nyt. Kaikkiin kilpailuihin tarvitaan lisenssi, jonka voi lunastaa ohjeilla www.yleisurheilu.fi/seurat/yleisurheilulisenssit/ . Kilpailukalenteri.fi-sivulta löytyvät kaikki kilpailut, lajit ja yleensä aikataulut sekä maksuohjeet. Lisenssi pitää maksaa pari päivää ennen, kuin aikoo kilpailut aloittaa.

Alle 15 -vuotiaiden seuran jäsenmaksu on 10 €/v, yli 15-vuotiaiden 20 €/v. Lisenssimaksun maksaneille urheilijoille lainataan seuran kilpailuasu. Muista asusteista voit kysellä ohjaajilta.