Jäsenedut

Seuramme jäsenenä saat jäsenetuja sekä suoraan seuramme yhteistyökumppaneilta että kattojärjestöjen kautta.

Seuran omien yhteystyökumppaneiden tarjoamien etujen käyttäminen onnistuu tältä sivulta löytyvien ohjeiden avulla. Jos olet kiinnostunut kattojärjestöjen jäsenetujen hyödyntämisestä (erityisesti koulutukset), ota yhteyttä.

Lainatynnyri

Lainatynnyri on kaarinalainen autolla siirrettävien kylpytynnyreiden ja saunojen vuokraukseen erikoistunut yritys. Vuokrakalustossamme on erilaisia 6-, 8- ja 12-hlö vuokrapaljuja jotka sopivat arkeen ja juhlaan. Tarjoamme Piikkiön Kehityksen jäsenille sekä Kehityksen kerhotalon vuokraajille -10% alennuksen kylpytynnyrin vuokrahinnoista.

Kattojärjestöt

TUL:n eli Työväen Urheiluliiton logo.

Piikkiön Kehitys ry kuuluu Työväen Urheiluliittoon (TUL). Tämän kautta lapset ja nuoret sekä aikuiset voivat olla myös mukana TUL:n toiminnassa kuten leireillä ja erilaisissa koulutuksissa sekä piirin (Varsinais-Suomen piiri) toiminnassa.

LiikU:n logo

LiikU järjestää mm. erilaisia leirejä lapsille ja nuorille. Aikuisille puolestaan on tarjolla eri koulutuksia. LiikU:n verkkosivuilta löydät paljon lisätietoa sen tarjoamista mahdollisuuksista.