100-vuotistaipaleen päätösjuhla

13.12.2022

Piikkiön Kehityksen koko perheen joulujuhlaa saatiin viettää kerhotalolla seuran 100-vuotisjuhlavuoden päätteeksi perinteisesti. Lastenmielisten yhteisleikkien ja yhteislaulujen, joulupukin vierailun ja maukkaan riisipuuron lisäksi juhlassa palkittiin kauden aikana ahkeroineita vapaaehtoisia, menestyneitä kilpaurheilijoita ja ahkeria lentopallon ja yleisurheilun harrastajia.

Kilpaurheilijoiden parhaimmistona palkittiin veteraanien H75-sarjan maailmanmestari, suunnistaja Veikko Loukonen, yleisurheilun nuorten maaotteluedustaja ja kaksinkertainen (hallissa ja ulkona) hopeamitalisti M19 kiekossa Juho Suominen, M19 kuulan SM-hopeaa hallissa ja pronssia ulkona saavuttanut Mico Ekman ja C-tyttöjen lentopallon lounaisen alueen aluejoukkueeseen valittu Seidi Kotilainen.

Lentopallossa palkittiin joukkueidensa ahkerimpia harjoittelijoita ja tsemppareita ja vastaavasti yleisurheilussa ahkerimpia nuoria harrastajia, kiertopalkintojen saajia ja erityisesti menestyneitä kilpailijoita.

Suurimpana palkittuna ryhmänä olivat vapaaehtoiset, jotka vuoden aikana olivat valmentaneet, ohjanneet ja päättäneet seuran toiminnasta sekä pitäneet huolta mm. kerhotalosta. Vapaaehtoistoiminnan avulla seura pystyy pitämään mm. lasten harjoitusmaksut alhaisina.